خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

قزوين: ميزبان مسابقات انتخابی تیم ملی و كلاس مربيگري بانوان و آقایان پینگ پینگ پیوند اعضای کشور
رییس هیات ورزشهای بیماران خاص و پیوند اعضای استان قزوین گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان و آقایان پینگ پینگ پیوند اعضای کشور تیر ماه امسال به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.
 

به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران: ‘فاطمه نجفی’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابتها در سه رده سنی ۱۸ تا ۲۹، ۳۰ تا ۳۹ و ۴۰ تا ۴۹ سال در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین انجام می شود.

 وی گفت: به دلیل تعیین محل اسکان ورزشکاران حاضر در این مسابقات زمان برگزاری آن بطور دقیق مشخص نشده ولی به احتمال زیاد باید در نیمه دوم تیر ماه شاهد برگزاری این رقابتها باشیم.

 رییس هیات ورزشهای بیماران خاص و پیوند اعضا قزوین افزود: تیم ملی تنیس روی میز پیوند اعضا شهریور ماه امسال باید در رقابتهای قهرمانی آسیا که در ابوظبی برگزار می شود حضور پیدا کند.

 نجفی در ادامه از آمادگی این هیات برای برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ بیماران خاص خبر نیز داد و گفت: این دوره با حضور ۶۰ نفر از استانهای مختلف برای اولین بار در سطح کشور از بیستم خرداد ماه به مدت شش روز در قزوین برگزار می شود.

 وی با اشاره به ادغام فدراسیونهای ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا با ناشنوایان افزود: فعالیت این هیاتها در استان قزوین فعلا به صورت مستقل و جداگانه انجام می شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: دو شنبه 19 / 3 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد